Wsparcie

Firma TAP - Systemy Alrmowe w ramach sprzedaży oferuje swoim klientom szeroki zakres wsarcia technicznego.
  • Począwszy od serwisu technicznego (gwarancyjnego i pogwarancyjnego) urządzeń, aż po wsparcie obiektowe dbamy aby klient otrzymał fachową pomoc i szybką odpowiedź na napotykane problemy.
  • W ramach wsparcia projektowego oferujemy Państwu fachowe doradztwo oraz pomoc przy wykonywaniu koncepcji oraz projektów technicznych w zakresie systemów zabezpieczeń.
  • Inwestorom zainteresowanym tematyką bezpieczeństwa proponujemy bezpłatne prezentacji i dedykowane szkolenia.
Formularz zgłoszeniowy

Proszę wypełnić formularz zgodnie z podanymi wskazówkami. Dla każdego przesyłanego do serwisu urządzenia należy wypełnić jeden formularz. Numer RMA zostanie nadany mailem zwrotnym w ciągu najbiliższej godziny (w godzinach pracy serwisu, tj. poniedziałek - czwartek godz. 8-16, piątek 8-15)

Pola oznaczone   są obowiązkowe
Firma:
Nazwa firmy
NIP
Ulica
Kod pocztowy
Miejscowość
Adres zwrotny: Wypełnij, gdy adres jest inny niż w rubryce dane firmy
Nazwa firmy
Ulica
Kod pocztowy
Miejscowość
Osoba kontaktowa:
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail
Dane urządzenia:
Nazwa produktu
Model
pięciocyfrowy numer seryjny
Naprawa gwarancyjna:
zaznacz jeżeli zgłaszasz naprawę w ramach gwarancji
Dane do faktury:
dane w rubryce firma
dane w rubryce adres zwrotny
inne
Opis usterki:
wsparcie projektowe
Brak treści
pomoc dla inwestorów

wsparcie merytoryczne procesów inwestycyjnych